Ürününüz ortaya çıktıktan sonra onun Ambalajlanması ve rafa ulaşana kadar tüm tasarım aşamalarında size özel çözümler üretiyoruz. İster bir ambalaj tasarımı ya da tasarımın yeniden ele alınması olsun DG Tasarım olarak en iyi çözümü sunmak için çalışacağız.

Ambalaj tasarımına olan yaklaşımımız, izlediğimiz stratejiler ürününüz ile fikirlerimizi en doğru noktada buluşturacaktır. Ambalaj Tasarım projesi öncesinde sizlerden ne kadar bilgi alabilirsek, tasarım kriterlerini, izleyeceğimiz yolu o kadar doğru belirleyebiliriz. En önemli farkımız projeniz üzerine çok fazla sorumuzun olduğunu bilmelisiniz. Sorularımızın çokluğu projenin ön görülen tüm eksikliklerini olabildiğince kapatarak, tamamlayarak başlangıcı yapmak. Proje öncesi problemleri çözebildiğimiz oranda başarı ortaya çıkar.

Ambalaj tasarımlarında endüstriyel ürünler, gıda, içecek ambalajları, enerji içeceği ambalaj tasarımları, sıcak içecekler, kimyasal ürün ve torba ambalajları bulunmaktadır.

Araştırmalara göre tüketicinin ürünle göz göze gelip almaya karar vermek için geçirdiği süre yaklaşık olarak 3sn, bu kısa süre içinde müşteriyle duygusal bağ kurup sizi tercih etmesini sağlamak, işte bu doğru bir ambalaj tasarımının gücünü gösterir.

Ambalaj, bir satış yerinde reklam aracıdır. Tüketicinin ilgisini çeker ve kapsadığı mala ilişkin nesnel ve duygusal bilgilenmeyi sağlar. Tüketicinin bir malı evinde her kullanışında, onunla ilgili İmaj ve tutumları güçlendirme işlevini 

yerine getirir.

Ambalaj görsel yolla yapılan bir satış görüşmesidir.

Ambalaj içine konan ürünün anlamını taşıyan bir araçtır.

Kısacası ambalaj “sessiz bir iletişim aracıdır.